Ważne informacje dla grup sobotnio-niedzielnych i zaocznych

i inne ważne informacje.

Moderatorzy: zielonyszerszen, 0lka4, s_wojtkowski, Zofia

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Loża WSR
Loża WSR
Posty: 9731
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Plenery jesienne / zasady zaliczenia

Post autor: s_wojtkowski » 19 gru (śr) 2018, 14:48:56

Plenery, plenery, plenery


Wszyscy słuchacze i studenci, którzy nie wyjechali w tym semestrze z WSR na plener zakopiański lub łódzki, muszą obowiązkowo uzyskać zaliczenie (dedykowanego danej specjalności / specjalizacji / grupie) pleneru poprzez realizację samodzielnych zadań plenerowych i przedstawieniu ich do korekty i oceny wyznaczonym wykładowców do dnia 27/01/2019 (o ile nie wskazano innego terminu w opisie danego zadania plenerowego).


Plener rysunkowy / Maria Orzewska

obowiązkowy dla grup:
A w I
FOTO w I
PG w I
M w I
RTV w I
WIZ w I
G/M z I lic.

Zaliczenie pleneru rysunkowego polega na przygotowaniu 10 szkiców A4 (ołówek, węgiel). Szkice powinny być sporządzone w oparciu o obserwację otaczającego nas piękna przyrody i osiągnięć architektonicznych człowieka.
Warto pamiętać, że szkic jest formą krótką i impresyjną. Można go zrobić w 10 minut. Nie robimy studium przyrody, tylko szkic. Najważniejszym treningiem jest percepcja głębi.
Głównym założeniem szkiców jest uchwycenie głębi przez różnicowanie poszczególnych planów np. gdy elementy na planie pierwszym są bardziej szczegółowe i różnorodne, w kolejnych tracą na czytelności aż do rozmytych plam w oddali (patrz: perspektywa powietrzna). Miło by również było nie dać się pokonać perspektywie zbieżnej, znanej z wyjątkowej wręcz złośliwości względem adeptów sztuki rysowniczej. Należałoby też przypomnieć sobie z zajęć rysunku, że narzędzia (ołówek, węgiel) umożliwiają stosowanie linii i plamy. Linia dodatkowo potrafi być zarówno grubą krechą, jak i zwiewną linijką, a plama może mieć walor zawierający się w dużej skali między bielą i czernią.
Szkice będą oceniane przez Marię Orzewską, do której można zwracać się osobiście w trakcie warsztatów rysunkowych lub mailowo: m_orzewska@wp.pl


Plener fotograficzny / Marcin Niemiec

obowiązkowy dla grup:
A w II
FOTO w II
PG w II
M w II
RTV w II
WIZ w II
FwM z I lic.
FwM z II lic.
G/M z II lic.

Zadanie fotograficzne - zdjęcie nocne. Proszę o wysyłanie prac (jedno, max dwa zdjęcia *.jpg po obróbce w załączniku maila + osobnoexif może być w formie prtsc) najpóźniej do 15/01/2019 na adres seti@seti.art.pl. Fotografie wykonane w okresie innym niż 10/12/2018 - 15/01/2019 nie będą brane pod uwagę. Proszę nie wysyłać linków do serwerów.
Proszę obejrzeć tutorial:
https://www.youtube.com/watch?v=HPytBIKUD-k
I wykonać pracę zgodnie z poniższymi uwagami, radami i zaleceniami.

1. Nie fotografuj w środku nocy
Być może zabrzmi to paradoksalnie, ale najlepsze zdjęcia nocne wychodzą w tzw. błękitnej godzinie, która zaczyna się od momentu zajścia słońca. Niebo robi się wówczas granatowe, a miasto zaczynają wypełniać światła latarni.
Osobiście najbardziej lubię ostatnie chwile magicznej godziny, kiedy niebo jest już prawie czarne, ale widać na nim jeszcze resztki dnia. Przed wyjściem na zdjęcia nocne sprawdź, o której zachodzi słońce. Dzięki temu lepiej
zaplanujesz nocną sesję.
Czy to znaczy, że zdjęcia zrobione później będą złe? Oczywiście, że nie! Jeśli jesteśmy na wczasach, nie zawsze możemy zaplanować, że np. od godziny 19:42 będziemy stać ze statywem i czekać na zajście słońca. Zdjęcia robione w nocy również mogą być ciekawe, ale musimy pogodzić się z czarnym niebem.

2. Wykorzystaj ruch!
Do fotografowania miasta warto użyć długich czasów naświetlania. Dzięki temu jeżdżące samochody będą wyglądały jak świetlne smugi, a poruszający się ludzie znikną lub zamienią się w niewyraźne postacie. Można też pokusić się o sfotografowanie np. siedzących osób mijanych przez przechodniów.

3. Dobrze spakuj torbę
Do fotografii nocnej niemal niezbędny będzie statyw. Dzięki niemu ujęcia będą stabilne i będzie można wykorzystać naprawdę długie czasy naświetlania. Do torby spakuj również wężyk spustowy, dzięki któremu unikniesz poruszenia zdjęcia w momencie naciskania spustu migawki.
Pamiętaj także o zabraniu zapasowej baterii. Podczas fotografowania w trybie live view akumulator dużo szybciej się rozładowuje.

4. Co z ustawieniami?
Przede wszystkim należy pamiętać o zapisie RAW. Pozwoli to na późniejszą obróbkę pod kątem balansu bieli, jak również przywracanie szczegółów ze świateł i cieni. Najlepiej używać maksymalnie niskiego ISO, aby jakość zdjęć była możliwie wysoka.
Należy jednak zapomnieć o otwieraniu przysłony do maksymalnych wartości.
Źródła światła, które pojawią się w kadrze przy dużym otworze przysłony, będą przypominały duże, jasne plamy. Przymykając przysłonę, osiągniesz ciekawy efekt gwiazdek wokół latarni.
Jeśli fotografujesz ze statywu, koniecznie pamiętaj o wyłączeniu stabilizacji. Ja kilka razy o tym zapomniałem, co skutkowało poruszonymi zdjęciami. W tym wypadku obowiązuje prosta zasada: z ręki ze stabilizacją, ze statywu — koniecznie bez.

5. Nie tylko w mieście
Fotografia nocna to nie tylko zdjęcia w mieście. Warto wybrać się również za miasto, aby uwiecznić gwieździste niebo. Wtedy oczywiście nie działa zasada niebieskiej godziny, takie zdjęcia najlepiej robić przynajmniej 2–3 godziny po zajściu słońca. Dobrze jest także wybrać dzień, kiedy księżyc jest w nowiu, wówczas nie zdominuje całego zdjęcia. Parametry przy tego typu kadrach będą również zdecydowanie bardziej wyśrubowane: otwarty obiektyw, czas 15–30 sekund, ISO 800–3200. Dlaczego nie naświetlać dłużej? Jak wszyscy wiemy, Ziemia kręci się wokół własnej osi, więc przy dłuższym naświetlaniu gwiazdy będą rozmazane.
Pamiętaj również, że przy tego typu fotografii trzeba wykonać tzw. darki,czyli klatki z nałożonym deklem na obiektyw, tak aby zrobić mapę gorących i martwych pikseli.
Jeśli Twój aparat nie jest już najnowszy, pewnie tych kolorowych punktów będzie całkiem dużo. Na szczęście można je stosunkowo łatwo usunąć.

FOTOGRAFIA NOCNA - w skrócie:
Błękitna godzina
Długie czasy naświetlania
Dodatkowa bateria i statyw
Ze statywu wyłącz stabilizację
Zapis RAW
Niskie ISO (100)
Mała przysłona
Użyj trybu life view
Darki - eliminacja martwych pikseli
Zobacz video:
https://www.youtube.com/watch?v=HPytBIKUD-k
Powodzenia!


Plener filmowy / Piotr Modzelewski

obowiązkowy dla grup:
PTV z I
PTV z II
PTiR z I lic.
PTiR z II lic.

Zaliczenie Plener:

Temat ćwiczenia „siedem ujęć”

Ćwiczenie polega na nagraniu dwu minutowej etiudu (nie dłuższej niż 120s może być krótsza) składającej się z siedmiu ujęci (nie mniej ani więcej tylko z siedmiu ujęć !) Etiuda powinna opowiadać jakaś historie tzn.: musi zawierać wstęp, rozwiniecie oraz zakończenie. Musi stanowić dramaturgiczna całość… Może to być opowiadanie fabularne lub krótka forma dokumentalna. Nie są dopuszczalne żadne formy impresji autora. Film powinien być zrozumiały dla jak największej ilości odbiorców. Czym jest ujęcie..? Ujęcie to czas od momentu włączenia do momentu wyłączenia kamery. Oczywiście początek i koniec ujęcia można przyciąć (skrócić) zanim zostanie wmontowane do filmu.

W razie jakiś niejasności lub pytań proszę o maila na adres : catmove7@gmail.com lub proszę o telefon:608303802 .
Piotr Modzelewski





Plener medialny / Sław Wojtkowski

obowiązkowy dla grup:
SR z I lic.
SR z II lic.

Proszę przygotować raport z badania i analizy wybranego medium lokalnego:
czasopisma, portalu internetowego lub rozgłośni radiowej.

Część I: Podstawowe informacje o analizowanym medium
(1) Pełna nazwa / tytuł; periodyczność; zasięg terytorialny; cena egzemplarza; średnia objętość / czas nadawania na dobę; właściciel / wydawca; nakład; zwroty; średnia sprzedaż; ilość czytelników, słuchaczy; ilość prenumeratorów; kolportaż (rozpowszechnianie);
(2) Ludzie tworzący medium: redaktor naczelny / szef anteny; znane osoby publikujące na łamach (pracownicy i współpracownicy redakcji) / występujące w radiu;
(3) Profil czytelniczy / słuchacza / widza / internauty (główna lub charakterystyczna grupa/grupy czytelników / słuchaczy / widzów / internautów: płeć, wiek, wykształcenie, miejsce zamieszkania, inne istotne)

Część II: Zawartość merytoryczna analizowanego medium
(1) Krótka ogólna charakterystyka tematyki podejmowanej na łamach / na antenie; działy tematyczne / audycje / podstrony;
(2) Analiza realizacji funkcji typowych dla mediów lokalnych i sublokalnych: (a) funkcji informacyjnej, (b) funkcji edukacyjnej, (c) funkcji kontrolnej, (d) funkcji opiniotwórczej, (e) funkcji integracyjnej, (f) funkcji promocyjnej w odniesieniu do niekomercyjnych inicjatyw lokalnych,
(g) funkcji „hydeparkowej”, (h) funkcji utylitarnej, (i) funkcji rozrywkowej. Proszę podać po jednym przykładzie dla każdej realizowanej funkcji. Przykład może być w formie: wycinku, skanu, wykazu audycji, fragmentu strony internetowej, printscreen’a). Więcej o funkcjach mediów lokalnych: http://pl.wikipedia.org/wiki/Media_lokalne
(3) Krótkie uogólnienie i podsumowanie analiz poprzedniego punktu – co z nich wynika i jak to się ma właścicieli / wydawców danego medium?

Część III: Informacje o reklamie w analizowanym medium (funkcja reklamowo-ogłoszeniowa)
(1) Ilość reklam (określona w kolumnach lub/i procentowej ich zawartości); dostępne formy reklamy; próba określenia w jakim stopniu dane medium realizuje funkcje reklamowo-ogłoszeniową;
(2) Najważniejsze fragmenty cennika: cena 1 kolumny (strony) reklamowej i najmniejszej możliwej do wykupienia powierzchni (modułu) - 30 sek. w czasie najwyższej i najniższej słuchalności - typowych form reklamy internetowej (np. banerów) na stronie głównej i typowych podstronach;
(3) Kto, co i dlaczego reklamuje w danym medium – branże, produkty, marki; najwięksi reklamodawcy (konkretne przykłady reklam)

Jeśli którejś z powyższych informacji nie posiadasz i nie da się jej wyrozumować lub zdobyć – po prostu ją pomiń.

Termin i sposób oddania Raportu: do dnia 25/01/2019 (piątek) proszę przesłać Raport na maila wojtkowski@szkolareklamy.pl (w tytule napisać "Plener medialny" oraz podać imię i nazwisko autora Raportu).
Ostatnio zmieniony 23 sty (śr) 2019, 13:58:30 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Loża WSR
Loża WSR
Posty: 9731
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Post autor: s_wojtkowski » 07 sty (pn) 2019, 19:23:03

SŁOWNIK TERMINÓW PLASTYCZNYCH

Zaliczenia i wpisy do indeksu dla grup PG w I, G/M z I (lic) i M w II
odbędą się na zajęciach 13.01.2019.


Komplet prac na zaliczenie to:
1. Mój, moja, moje
2. Kompozycje
3. Techniki graficzne: a) szkice b) collage
4. Reklama z dominantą
5. Kontrast

Przypominamy, że prace należy dostarczyć w wersji cyfrowej na płycie CD lub pendrive.
Powinny być one opisane
- z zewnątrz (opakowanie i sama płyta czy pendrive)
- i wewnątrz (folder): Imię i nazwisko, przedmiot, grupa, rok 2018/2019 >> poszczególne pod foldery o nazwach jak wyżej.

*Osoby, które do tego czasu nie wyrobią się z zaliczeniem, będą mogły realizować je w terminie sesji poprawkowej
**Dodatkowe pytania prosimy kierować do Pani Beata Łęskiej-Jasiak na adres: znakiisymbole@wp.pl

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Loża WSR
Loża WSR
Posty: 9731
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Post autor: s_wojtkowski » 08 sty (wt) 2019, 10:24:41

Słuchacze PG w II

wyjątkowo 13/01/2019(Niedziela) zmiany w planie:

8:30-10:00 BRANDING (A. ACHER)
12:00-13:30 MARKETING I PROMOCJA (T.SYROWATKO)
13:45-15:15 POLIGRAFIA (W. KRYSIAK)
15:30-17:00 PROJEKTOWANIE REKLAM DRUKOWANYCH (S.WOJTKOWSKI)

pozostałe zajęcia według harmonogramu.
Ostatnio zmieniony 12 sty (sob) 2019, 15:28:54 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Loża WSR
Loża WSR
Posty: 9731
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Post autor: s_wojtkowski » 11 sty (pt) 2019, 19:49:51

Dnia 20.01.2019 odbędą się uzupełniające (zaległe obowiązkowe) zajęcia z Warsztatów Charakteryzacji I i II rok o godzinie 10:00-13:00.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Loża WSR
Loża WSR
Posty: 9731
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Post autor: s_wojtkowski » 12 sty (sob) 2019, 14:07:07

MATERIAŁY DO NAUKI Z PSYCHOLOGII REKLAMY DOSTĘPNE W SEKRETARIACIE SZKOŁY. ZAPRASZAMY :D

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Loża WSR
Loża WSR
Posty: 9731
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Post autor: s_wojtkowski » 13 sty (ndz) 2019, 18:28:04

Uwaga!
W sprawie zaliczeń/konsultacji A. Acher będzie dostępny dla chętnych w najbliższą sobotę (19.01) od godziny 14:00 i później na swoich zajęciach.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Loża WSR
Loża WSR
Posty: 9731
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Post autor: s_wojtkowski » 14 sty (pn) 2019, 13:15:51

Zagadnienia do zaliczenia przedmiotu:
Badania mediów i reklamy
(WSR, semestr jesienno-zimowy 2018/19)



 Agencja badawcza: definicja, lista głównych agencji w Polsce + zakres działalności

 Proces badawczy - etapy od planów komunikacyjnych marki po realizację reklamy

 Przepływ informacji w komunikacji reklamowej (od nadawcy do odbiorcy)

 Reklama sprzedażowa i wizerunkowa - różnice

 Etapy powstawania przekazu reklamowego: brief, analiza grupy docelowej, analiza konkurencji, insight, strategia komunikacji, idea kreatywna

 Atrakcyjność, efektywność, skuteczność reklamy – co przez to rozumiemy

 Media off line i on line

 Badania ilościowe I techniki badań ilościowych

 Badania jakościowe i techniki badan jakościowych

 Etapy consumer journey

 Co oznacza: GRP, AMR, CPP, CTR, Affinity, efektywna częstotliwość, zasięg kampanii (+ umiejętność policzenia przy podaniu wszystkich potrzebnych danych)


(Beata Bacieczko / Ania Rozwadowska)

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Loża WSR
Loża WSR
Posty: 9731
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Post autor: s_wojtkowski » 16 sty (śr) 2019, 09:06:46

Jeśli do kogoś z grup zaocznych/weekendowych
(zajęcia w soboty 12-13.30 oraz 13.45-15.15)
nie dotarły jeszcze materiały z psychologii reklamy proszę o kontakt: stymulus@gmail.com


Pozdrawiam,
Ewa Wiśniewska

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Loża WSR
Loża WSR
Posty: 9731
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Post autor: s_wojtkowski » 17 sty (czw) 2019, 11:39:35

Harmonogram wykładowców w sesji jesienno-zimowej 2018/2019


PIĄTEK 25/01/2019


17:15-18:45 KĘDZIERSKI ADAM- ILLUSTRATOR/PHOTOSHOP (ZALICZENIE I WPISY) SALA 2

17:15-20:30 WOJCIECHOWSKA AGNIESZKA – CHARAKTERYZACJA (ZALICZENIE I WPISY) SALA 7/8


17:15-18:45 IGNACIUK GABRIELA- JĘZYK HISZPAŃSKI (ZALICZENIE I WPISY)

17:15-18:45 ZDANOWICZ JOANNA-JĘZYK FRANCUSKI (ZALICZENIE I WPISY) SALA 6B



SOBOTA 26/01/2019



8:30- 10:00 ROZWADOWSKA ANNA - INNOWACYJNA PROMOCJA (PRACA ZALICZENIOWA) SALA 1

10:15-11:45 ROZWADOWSKA ANNA – BADANIA MEDIÓW I REKLAMY (TEST) SALA 1

8:30-10:00 ZIĘDALSKI KONRAD – INDESIGN PR,MM (ZALICZENIE) SALA 2

8:30-10:00 JEZIERSKI DAWID-TOON BOOM (ZALICZENIE I WPISY) SALA 3

8:30-10:00 WACZKO ARTUR – SCENOPISARSTWO ZAJĘCIA SALA 6B

8:30-11:45 MAKARUK I PEREC - WARSZTATY RZEŹBIARSKIE SALA 7/8

9:00-11:45 WARAXA MONIKA- WARSZTATY RYSUNKOWE (ZALICZENIE I WPISY) SALA 7/8

10:15-11:45 WACZKO ARTUR SCENOPISARSTWO (ZALICZENIE I WPISY) SALA 6B

8:30-10:00 SYROWATKO TOMASZ – GOSPODARKA RYNKOWA (ZALICZENIE I WPISY) SALA 6A

10:15-11:45 SYROWATKO TOMASZ –ZARZĄDZANIE I ORGANIZACJA FIRMY (ZALICZENIE I WPISY) SALA 6A

12:00-13:30 SYROWATKO TOMASZ –MARKETING I PROMOCJA (ZALICZENIE I WPISY) SALA 6A

8:30-10:00 ACHER ALEKSANDER- IDENTYFIKACJA WIZUALNA/BRANDING/WARSZTAY DIZAJNU (ZALICZENIE I WPISY) SALA 6B

8:30-17:00 DĄBROWSKA AGNIESZKA-JĘZYK ANGIELSKI (ZALICZENIE I WPISY) SALA 9

8:30-10:00 ŻUBKA-CHMIELEWSKA ŻUZANNA- HISTORIA SZTUKI NOWOŻYTNEJ (ZALICZENIE I WPISY) SALA 11

10:15-11:45 MODZELEWSKI PIOTR- Technologia i sztuka operatorska/WARSZTATY FILMOWE/PLENER FILMOWY (ZALICZENIE I WPISY) SALA 11

10:15-11:45 KWIECIEŃ RYSZARD- JĘZYK ANGIELSKI (ZALICZENIE I WPISY) SALA 2

12:00-13:30 MODZELEWSKI PIOTR-Technologia i sztuka operatorska/WARSZTATY FILMOWE/PLENER FILMOWY(ZALICZENIE I WPISY) SALA 11

10:15-11:45 GOŁĘBIEWSKI PAWEŁ- FINALCUT/PREMIERE/MONTAŻ FILMOWY(ZALICZENIE I WPISY) SALA 3

12:00-13:30 GOŁĘBIEWSKI PAWEŁ-FINALCUT/PREMIERE/MONTAŻ FILMOWY(ZALICZENIE I WPISY) SALA 3

12:00-13:30 SIOMA MARE- PhotoShop BA/ Illustrator/3DSMax (ZALICZENIA I WPISY) SALA 2

13:45-15:15 SIOMA MARE- PhotoShop BA/ Illustrator/3DSMax (ZALICZENIA I WPISY) SALA 2

10:15-11:45 WITKOWSKA ALICJA+MRÓZ MICHAŁ-WSZYSTKO Z ANIMACJI (ZALICZENIE I WPISY) SALA 4

12:00-13:30 WITKOWSKA ALICJA,MRÓZ MICHAŁ-WSZYSTKO Z ANIMACJI (ZALICZENIE I WPISY) SALA 4

13:45-15:15 NABOK SOFYA-Techniki rysunku do animacji / SCENOPISARSTWO (ZALICZENIE I WPISY) SALA 11

15:30-17:00 NABOK SOFYA- Postać w filmie animowanym (ZALICZENIE I WPISY) SALA 11

10:15-11:45 STRYJECKI MATEUSZ- HISTORIA REKLAMY (TEST I ZALICZENIE) SALA 5

12:00-13:30 STRYJECKI MATEUSZ PODSTAWY PROJEKTOWANIA GRAFICZNEGO (WPISY) SALA 6B

13:45-15:15 STRYJECKI MATEUSZ PODSTAWY PROJEKTOWANIA GRAFICZNEGO (WPISY) SALA 6B

10:15-11:45 FüRST-WOJTKOWSKA KATARZYNA- REALIZACJA DŹWIĘKU W FILMIE (ZALICZENIE I WPISY) SALA 12

12:00-13:30 FüRST-WOJTKOWSKA KATARZYNA-ESTETYKA I REŻYSTERIA DŹWIĘKU W FILMIE (ZALICZENIE I WPISY) SALA 12

8:30-10:00 ZAGÓRNY MICHAŁ- Fotografia studyjna (ZAJĘCIA) SALA(STUDIO) NUGAT 4 (SLOW ART)

10:15-11:45 ZAGÓRNY MICHAŁ- Postprodukcja fotograficzna(WPISY)/Fotografia studyjna (ZALICZENIA I WPISY) SALA(STUDIO) NUGAT 4 (SLOW ART)

10:15-11:45 GRABOWIECKI MARCIN- Pracownia fotografii I: Światło/ Pracownia fotografii III: Kreacja/ Klasyczne techniki fotograficzne/Portfolio fotograficzne (ZALICZENIE I WPISY) SALA NUGAT 4 (SLOW ART)

12:00-13:30 GRABOWIECKI MARCIN- Pracownia fotografii I: Światło/ Pracownia fotografii III: Kreacja/ Klasyczne techniki fotograficzne/Portfolio fotograficzne (ZALICZENIE I WPISY) SALA : NUGAT 4 (SLOW ART)

12:00-13:30 TOMASZCZUK ZBIGNIEW-KOMUNIKACJA WIZUALNA (ZALICZENIA I WPISY) SALA 1

12:00-13:30 MAKARUK FAUSTYNA- WARSZTATY RZEŹBIARSKIE (ZALICZENIA I WPISY)

13:45-15:15 MAKARUK FAUSTYNA- WARSZTATY RZEŹBIARSKIE (ZALICZENIA I WPISY)

13:45-15:15 TOMASZCZUK ZBIGNIEW-KOMUNIKACJA WIZUALNA (ZALICZENIA I WPISY) SALA 1

12:00-13:30 ORZEWSKA MARIA-WARSZTATY RYSUNKOWE + PLENER RYSUNKOWY(ZALICZENIE I WPISY) SALA 11

13:45-15:15 ORZEWSKA MARIA-WARSZTATY RYSUNKOWE + PLENER RYSUNKOWY (ZALICZENIE I WPISY) SALA 11

12:00-13:30 SOSNOWSKI JAKUB- Copywriting /Negocjacje biznesowe (TEST SR I i II ROK) SALA 10

13:45-15:15 SOSNOWSKI JAKUB- Copywriting /Negocjacje biznesowe (ZALICZENIE I WPISY) SALA 10

13:45-15:15 KĘDZIERSKI ADAM- PhotoShop FE/ Illustrator (ZALICZENIE I WPISY) SALA 3

13:45-15:15 SZWARC EWA-Development filmowy (ZALICZENIE I WPISY) SALA 6A

15:30-17:00 SZWARC EWA -Organizacja produkcji filmowej (ZALICZENIE I WPISY) SALA 6A

17:15-18:45 SZWARC EWA-Finansowanie produkcji filmowej (ZALICZENIE I WPISY) SALA 6A

13:45-15:15 KORWIN ŁUKASZ-DRAMATURGIA FILMOWA (ZALICZENIE I WPISY) SALA 12

15:30-17:00 KORWIN ŁUKASZ-DRAMATURGIA FILMOWA (ZALICZENIE I WPISY) SALA 12

15:30-17:00 DOWJAT FILIP- PhotoShop BA/ AfterEffects (ZALICZENIA I WPISY) SALA 3

17:15-18:45 DOWJAT FILIP- PhotoShop BA/ AfterEffects (ZALICZENIA I WPISY) SALA 3


13:45-15:15 PYCKA ANNA (WWSH)-Formy informacyjne i publicystyczne (WPISY) SALA 5A

11:00-13:00 SZTARK WAWRZYNIEC (WWSH)-Fotoreportaż antropologiczny (WPISY) SALA 13 (CIEMNIA)


NIEDZIELA 27/01/2019


OD 8:30 WIZ w I i WIZ w II- SESJA ZALICZENIOWA SALA 7/8/9

8:30-10:00 KRYSIAK WITOLD-POLIGRAFIA (ZALICZENIE I WPISY) SALA 6A

10:15-11:45 ORZEWSKA MARIA- PODSTAWY DZIAŁAŃ PLASTYCZNYCH (ZALICZENIE I WPISY) SALA 6A

10:15-11:45 GRINSHTEYN ALICJA- JĘZYK ANGIELSKI (ZALICZENIE I WPISY) SALA 11

12:00-13:30 GRINSHTEYN ALICJA- JĘZYK ANGIELSKI (ZALICZENIE I WPISY) SALA 11

12:00-13:30 ORZEWSKA MARIA- PODSTAWY DZIAŁAŃ PLASTYCZNYCH (ZALICZENIE I WPISY) SALA 6A

8:30-10:00 MAKARUK FAUSTYNA-Kompozycja 2D i 3D/ Prezentacje multimedialne (ZALICZENIE I WPISY) SALA 6B

10:15-11:45 MAKARUK FAUSTYNA-Kompozycja 2D i 3D/ Prezentacje multimedialne (ZALICZENIE I WPISY) SALA 6B

12:00-13:30 MAKARUK FAUSTYNA- Warsztaty rzeźbiarskie/ Kompozycja 2D i 3D/ Prezentacje multimedialne (ZALICZENIE I WPISY) SALA 3

10:15-11:45 MIKIELSKA ANNA- InDesign MM/ PhotoShop FM/ Illustrator/ PhotoShop BA (ZALICZENIE I WPISY) SALA 2

12:00-13:30 MIKIELSKA ANNA- InDesign MM/ PhotoShop FM/ Illustrator/ PhotoShop BA (ZALICZENIE I WPISY) SALA 2

12:00-13:30 WOJTKOWSKI SŁAWOMIR-PROJEKTOWANIE REKLAM PRASOWYCH/ PLENER MEDIALNY(ZALICZENIE I WPISY) SALA 1

12:00-13:30 WROŃSKA ALEKSANDRA- PODSTAWY DZIAŁAŃ PLASTYCZNYCH (ZALICZENIE I WPISY) SALA 6B

12:00-13:30 WOJTKOWSKI SŁAWOMIR-TEORIA I PRAKTYKA REKLAMY (ZALICZENIE I WPISY) SALA 12

13:45-15:15 WOJTKOWSKI SŁAWOMIR-TEORIA I PRAKTYKA REKLAMY (ZALICZENIE I WPISY) SALA 12


10:15-11:45 ZEPRZAŁKA MICHAŁ- Multimedia w internecie/ Projektowanie reklam internetowych/ Web Development (ZALICZENIE I WPISY) SALA 4

12:00-13:30 ZEPRZAŁKA MICHAŁ- Multimedia w internecie/ Projektowanie reklam internetowych/ Web Development (ZALICZENIE I WPISY) SALA 4

11:00-12:00 LEBUDA IZA- Psychologia zawodu wizażystki (ZALICZENIE I WPISY) SALA 5

12:00-13:30 LEBUDA IZA- Psychologia reklamy GR I (ZALICZENIE I WPISY) SALA 5A

13:45-15:15 LEBUDA IZA- Psychologia reklamy GR II (ZALICZENIE I WPISY) SALA 5A


12:00-13:30 WIŚNIEWSKA EWA- Psychologia reklamy GR I (ZALICZENIE) SALA 5B

13:45-15:15 WIŚNIEWSKA EWA- Psychologia reklamy GR II (ZALICZENIE) SALA 5B



13:45-15:15 SOBOLEWSKA KAROLINA-MEDIA RELATIONS (WPISY) SALA 1

13:45-15:15 BRZESKA MARIA- Digital painting (ZALICZENIE I WPISY) SALA 3


16 lutego 15:30-18:45 II TERMIN SZKOLENIA Z BHP (informacja dotyczy słuchaczy/studentów, którzy nie zaliczyli szkolenia w I terminie)

WARSZTATY E-LEARNINGOWE (BARBARA ANTONOWICZ)
(informacja dotyczy słuchaczy/studentów, którzy nie zaliczyli szkolenia w I terminie)

16/02/2019 (15:30-18:45) CZĘŚĆ I
17/02/2019 (15:30-18:45) CZĘŚĆ II



WYKŁADOWCY DOSTĘPNI TYLKO W SESJI POPRAWKOWEJ (16/17.II)

16/02/2019

13:45-15:15 NIEMIEC MARCIN- PLENER FOTOGRAFICZNY // WARSZTATY FOTOGRAFICZNE (ZALICZENIA I WPISY) SALA 6A

17/02/2019

8:30-13:30 ŁĘSKA-JASIAK BEATA - Słownik terminów plastycznych (ZALICZENIA I WPISY) SALA 12


PREZENTACJA HARMONOGRAMU SESJI POPRAWKOWEJ (16/17.II)
do 8.II.2019




UWAGA!!! PROSZĘ NA BIEŻĄCO ŚLEDZIĆ FORUM, PONIEWAŻ MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ ZMIANY!!!!

[/b]
Ostatnio zmieniony 27 sty (ndz) 2019, 13:05:42 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 8 razy.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Loża WSR
Loża WSR
Posty: 9731
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Post autor: s_wojtkowski » 24 sty (czw) 2019, 19:11:27

Aby usprawnić proces zgłoszeniowy uruchamiamy specjalny formularz, dzięki któremu wszystkie potrzebne informacje trafią od razu do nas, a prace które załączycie spełnią wymogi techniczne niezbędne do profesjonalnej publikacji i druku.

Kto może zgłaszać prace? Każdy Słuchacz, Student i Kursant oraz Kadra.

Do kiedy przyjmujemy prace? Do 10 lutego 2019r.

Gdzie znajdę formularz zgłoszeniowy? Pod adresem: www.akademiareklamy.edu.pl/wystawa/


Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Loża WSR
Loża WSR
Posty: 9731
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Post autor: s_wojtkowski » 28 sty (pn) 2019, 08:53:30

GODZINY PRACY SEKRETARIATU:

(OD 28.I DO 10.II)
PONIEDZIAŁEK – 8:00-16:00
WTOREK – 8:00-16:00
ŚRODA –8:00-16:00
CZWARTEK- 8:00-16:00
PIĄTEK – 8:00-19:00
SOBOTA –8:00-16:00
NIEDZIELA –NIECZYNNE

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Loża WSR
Loża WSR
Posty: 9731
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Post autor: s_wojtkowski » 01 lut (pt) 2019, 10:49:49

PSYCHOLOGIA REKLAMY- WYNIKI
(grupy sobotnie: 12.00-13.30 oraz 13.45-15.15)


ID studenta / słuchacza // Ocena z przedmiotu

553Teresa 5
441Małgosia 5
BL19 5
589 5
610 5
549Joanna 4,5
789Beata 4,5
540Agnieszka 4,5
LIL 5
373Anna 5
577Anna 4,5
978Grażyna 4,5
721Renata 4,5
767Ewa 4,5
984Elżbieta 4,5
378Halina 4,5
916Iwona 4,5
Lady Poison 4,5
646 4,5
284KAMX 4,5
458Grażyna 4,5
002Joanna 4
800Ewa 4
580Dorota 4
230Beata 4,5
047Łucja 4
438Krystyna 4
806Jolanta 4
WP 4
752Marta 4
525Aneta 3,5
MC 3,5
011Eliza 3
KK 3
326Katarzyna 3
080Monika 3
9604KINO 2
OH 2
169Ewa brak na liście (?)
388Marzena 2
669Mon 2
772Renata 2

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Loża WSR
Loża WSR
Posty: 9731
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Post autor: s_wojtkowski » 08 lut (pt) 2019, 18:41:22

SESJA POPRAWKOWA GRUPY WEEKENDOWE/ZAOCZNE



ŚRODA 13/02

15:30-17:00 A. WOJCIECHOWSKA // CHARAKTERYZACJA (DLA WEEKENDOWYCH) – SALA 7/8


CZWARTEK 14/02

10:15-11:45 M. BRZESKA – SALA 2


FAUSTYNA MAKARUK PROSI O INDYWIDUALNY KONTAKT NA ADRES: faustyna.makaruk@gmail.com

DAWID JEZIERSKI PROSI O INDYWIDUALNY KONTAKT NA ADRES: dawid.jezierski87@gmail.com

ALICJA GRINSHTEYN PROSI O INDYWIDUALNY KONTAKT NA ADRES: alicebee.april@gmail.com

MARCIN GRABOWIECKI PROSI O INDYWIDUALNY KONTAKT NA ADRES: - mgrabowiecki@gmail.com

KAROLINA SOBOLEWSKA PROSI O INDYWIDUALNY KONTAKT NA ADRES:
mgr.sobolewska@gmail.com



SOBOTA 16/02



16 lutego 15:30-18:45 II TERMIN SZKOLENIA Z BHP (informacja dotyczy słuchaczy/studentów, którzy nie zaliczyli szkolenia w I terminie)

WARSZTATY E-LEARNINGOWE (BARBARA ANTONOWICZ)
(informacja dotyczy słuchaczy/studentów, którzy nie zaliczyli szkolenia w I terminie)

16/02/2019 (15:30-18:45) CZĘŚĆ I
17/02/2019 (15:30-18:45) CZĘŚĆ II






08:30-10:15 K. ZIĘDALSKI –SALA 3
08:30-10:15 A. WACZKO – SALA 5
9:00-10:00 M. WARAXA – SALA 10
10:15-13:30 M. MRÓZ – SALA 4
10:30- 11:45 M. STRYJECKI // ZALICZENIE HISTORII REKLAMY – SALA 6B
10:15-11:45 G. IGNACIUK// HISZPAŃSKI – SALA 6A
10:15-13:30 T. SYROWATKO // ZALICZENIE I WPISY SALA 2
12:00-13:30 Z. TOMASZCZUK –SALA 1
12:00-13:30 P. GOŁĘBIOWSKI – SALA 9
12:00-13:30 P. MODZELEWSKI-SALA 9
12:00-13:30 S. NABOK – SALA 11
12:00-15:15 M. SIOMA- SALA 3
12:00-13:30 Ł. KORWIN –SALA 5
12:00-13:30 J. ZDANOWICZ // FRANCUSKI –SALA 10
12:00-13:30 J. SOSNOWSKI – SALA 6B
13:45-15:15 M. ORZEWSKA // WSZYSTKO– SALA 7/8
12:00-13:30 S. WOJTKOWSKI
12:00-13:30 K. FURST-WOJTKOWSKA // TEORIA I PRAKTYKA REKLAMY – SALA 12
13:45-15:15 K. FURST-WOJTKOWSKA // WSZYSTKO – SALA 12
13:45-15:15 E. SZWARC – SALA 1
13:45-15:15 A. KĘDZIERSKI – SALA 2
13:45-15:15 F. DOWJAT –SALA 3
13:45-15:15 M. NIEMIEC// PLENER FOTO//WARSZTATY FOTO – SALA 6A


NIEDZIELA 17/02

08:30-13:30 A. ACHER –SALA 6B
08:30-13:30 B. ŁĘSKA-JASIAK – SALA 12
10:15-11:45 A. ROZWADOWSKA//INNOWACYJNA PROMOCJA I BADANIA MEDIÓW – SALA 1
10:15-11:45 A. MIKIELSKA – SALA 2
10:15-11:45 E.WIŚNIEWSKA (za I.LEBUDA) – SALA 5B
10:15- 11:00 E.WIŚNIEWSKA – SALA 5A EGZAMIN POPRAWKOWY
11:00-12:00 E.WIŚNIEWSKA – SALA 5A ZALICZENIE I WPISY
10:15-11:45 M. ZAGÓRNY -SALA 4
10:45-11:00(punktualnie) Z. ŻUBKA-CHMIELEWSKA // HISTORIA SZTUKI NOWOŻYTNEJ – SALA 6A
12:00-13:30 M. ZEPRZAŁKA– SALA 4
12:00-13:30 A. DĄBROWSKA – SALA 1

CZWARTEK 21/02/2019
17:00-18:45 A. WROŃSKA – SALA 5

UWAGA!!! PROSZĘ NA BIEŻĄCO ŚLEDZIĆ FORUM, PONIEWAŻ MOGĄ POJAWIAĆ SIĘ ZMIANY!!!!
Ostatnio zmieniony 15 lut (pt) 2019, 19:26:39 przez s_wojtkowski, łącznie zmieniany 7 razy.

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Loża WSR
Loża WSR
Posty: 9731
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Post autor: s_wojtkowski » 08 lut (pt) 2019, 21:58:49

Szanowni Państwo,
Poniżej znajdują się wyniki zaliczenia z historii sztuki nowożytnej. Przepraszam za opóźnienie, ale niestety byłam chora i nie mogłam sprawdzić egzaminów wcześniej.
Jeśli przy Państwa ocenie znajduje się znak zapytania, to oznacza, że byliście Państwo na granicy otrzymania wyższej oceny. W takim wypadku ocenę można podwyższyć, jeśli otrzymam od Państwa wspominaną przeze mnie pracę domową – fotografię spożywczej martwej natury utrzymaną w barokowej kompozycji i świetle (obiekty powinny być współczesne). Część z Państwa pokazywała mi fotografie, ale niestety z powodu choroby nie mam w tej chwili dostępu do pełnej listy ocen. Gdzie miałam adnotacje na egzaminie, to ocenę podwyższałam, jeśli umożliwiała to dostateczna punktacja. Jeśli więc widzicie znak zapytania przy swoje ocenie a pokazywaliście zdjęcie, to proszę mi się przypomnieć. Jeśli przy 1 brak znaku zapytania, to oznacza to, że punktacja była zbyt niska, by zdjęcie ratowało ocenę.


1142 4
Hatter 6
1128 4
1127 1 (?)
1115 2
2732 4
1131 1
1118 1
1174 1
1103 1
981 4 (?)
BL19 6
1175 1
757t? (nieczytelny numer) 1
Kartym 5
Mafi 1(?)
1104 1
06044 5
Lady poison 4(?)
1114 1(?)
9404kino 1
Kanapka 5(?)
1121 5
930903 4(?)


Pozdrawiam, Zuzanna Żubka

Awatar użytkownika
s_wojtkowski
Loża WSR
Loża WSR
Posty: 9731
Rejestracja: 14 sty (śr) 2004, 01:00:00

Zapisy na zajęcia w semestrze wiosenno-letnim 2018/19

Post autor: s_wojtkowski » 10 lut (ndz) 2019, 23:03:47

Zapisy na zajęcia w semestrze wiosenno-letnim 2018/19


Zajęcia stacjonarne grup dziennych

Prezentacja planu zajęć w realu:
13/02/2019 (środa), 10:00, 12:00, 14:00 (godzina do wyboru), sala 5

Plan zajęć:
:arrow: ...

Zapisy internetowe początek
13/02/2019 (środa), 20:00
:arrow: http://www.szkolareklamy.net/forum-33.html

Zapisy internetowe koniec
15/02/2019 (piątek), 20:00

Regulamin zapisów
:arrow: http://www.szkolareklamy.net/ftopict-11763.html

Pytania, uwagi, wątpliwości co do planu i zapisów
:arrow: http://www.szkolareklamy.net/ftopict-12059.html

Początek zajęć w semestrze
18/02/2019 (poniedziałek)

ODPOWIEDZ