LUBIE nie LUBIE

O wszystkim co nie pasuje do pozostałych for np.: Hobby, Muzyka, Kino, Film, TV, Sport, Gry i zabawy, Internet, Książki

Moderatorzy: s_wojtkowski, zielonyszerszen, sinar

ODPOWIEDZ
Wiciu
Loża WSR
Loża WSR
Posty: 3513
Rejestracja: 05 lis (śr) 2003, 01:00:00

Post autor: Wiciu » 31 sty (sob) 2004, 01:20:33

O.K.
Ja lubie:
-moją MAGDUNIE(!!!), koszykówkę(!), rower, muzykę(!), piwo(!), szame(zupkę balaton, wołowine, sosy) owoce, śmiech(!), nocne wypady na dwór, zwierzaki(!), WSR(!) ...i takie tam róże fajne rzeczy :D

CASE
Ekspert
Ekspert
Posty: 1496
Rejestracja: 25 wrz (czw) 2003, 02:00:00

Post autor: CASE » 31 sty (sob) 2004, 11:19:44

A ja nie lubie jak ktos ma na forum duzo kolegow i udowadnia innym, ze jest lepszy, ladniejszy, madrzejszy i slucha lepszej muzyki.
Kocham cie senq
A jeszcze bardziej nie lubie jak ktos podjudza ludzi do klotni. A juz najbardziej nie lubie, jak się na to łapię :-D

CASE
Ekspert
Ekspert
Posty: 1496
Rejestracja: 25 wrz (czw) 2003, 02:00:00

Post autor: CASE » 31 sty (sob) 2004, 11:22:44

A teraz wpiszę się ładnie.
Lubie: muzykę, która wyraża moje "ja", lubię ją tworzyć, uwielbiam ogniska z gitarą- Wam, mieszczuchom, to nie jest chyba zbyt dobrze znane. Lubię romantyzm, kocham robić nocne zdjęcia, lubię całonocne wyprawy na ryby, lubię spacery po lesie z moim bernardynem, lubię... jeszcze dużo rzeczy. A nienawidzę agresji, nietolerancji i dresiarzy.

senq
Ekspert
Ekspert
Posty: 1214
Rejestracja: 07 lip (pn) 2003, 02:00:00

Post autor: senq » 31 sty (sob) 2004, 12:38:11

CASE też Cie kocham!

Wiciu
Loża WSR
Loża WSR
Posty: 3513
Rejestracja: 05 lis (śr) 2003, 01:00:00

Post autor: Wiciu » 31 sty (sob) 2004, 12:55:11

Przyłączam się do tego cudownego uczucia SENQA :D
Kocham Cie CASE :twisted: :twisted: :twisted:

Miluuutka
Zaczyna działać
Zaczyna działać
Posty: 210
Rejestracja: 07 lip (pn) 2003, 02:00:00

Post autor: Miluuutka » 02 lut (pn) 2004, 16:11:41

O mamuniu 8O Ja jestem tolerancyjna, ale forum dla kochajacych inaczej to chyba nie na tej stronie :wink: :twisted: "żeby zycie miało smaczek raz dziewczynka raz chłopaczek" hahaha :D Pozdrawiam wszystkich i już wolę jak się kochacie niż kłócicie :D

CASE
Ekspert
Ekspert
Posty: 1496
Rejestracja: 25 wrz (czw) 2003, 02:00:00

Post autor: CASE » 02 lut (pn) 2004, 19:24:38

Kocham bardzo was wszystkich!!!!!!!!!!!
I was też!!!!!!!! :-)

zyrafa
Ekspert
Ekspert
Posty: 1207
Rejestracja: 30 wrz (wt) 2003, 02:00:00

Post autor: zyrafa » 05 lut (czw) 2004, 12:58:38

a ja lubie
-swiety spokoj
-ludzi czynu , ambitnych , z wyczuciem sytuacji ,nie nazucajacych sie.
-ludzi indywidualnych, pielegnujacych swoje pasje zarazem otwartych na -innych ludzi - pomocnych i wyrozumialych .
-ludzi bezposrednich , uczciwych i szczerych
-byc kochana
-pic piwo
-szczury
-pieski
- czarna kredke do oczu
-ciezkie buty (czytac glany)
- Pidzame Porno i T love ....
pewnego mezczyzne z wsr
- byc przytulana
-wode mineralna i herbate
-programy komputerowe
-rysowac
-ROZMAWIAC
Boze - nie wiem co jeszcze...

przedewszystkim to kocham ZYC

A nie trawie : niesprawiedliwosci i igrania z ludzkimi uczuciami ; niejasnych sytuacji i ciaglego czekania na wymarzonego .... to strasznie meczace .

c.d. nastapi ....

kiedys

crypter
Zadomowił(a) się
Zadomowił(a) się
Posty: 548
Rejestracja: 02 mar (ndz) 2003, 01:00:00

Post autor: crypter » 05 lut (czw) 2004, 16:32:50

no no troche tego jest ale przez wrodzona skromnosc nie bede tego tu publikowal :wink:

aw
akademiareklamy.edu.pl
akademiareklamy.edu.pl
Posty: 1397
Rejestracja: 27 lut (czw) 2003, 01:00:00

Post autor: aw » 08 lut (ndz) 2004, 08:04:23

a ja lubie cryptera za jego kreacje aktorskie i moze jeszcze za to, ze jak ostatnio zrobilem sobie zdjecie, to po wywołaniu okazało się, że na nim jest on a nie ja - zaskoczka

szpakieta
Nowy(a)
Posty: 2
Rejestracja: 08 paź (śr) 2003, 02:00:00

Post autor: szpakieta » 08 lut (ndz) 2004, 19:58:55

a ja lubie artura jak starego kochanka, nie lubie siebie za to ze mam 39 stopni chore pluca i nie poszlam z moja lewa praca na konsultacje i za to ze przepraszam w taki wlasnie sposob, i nie lubie tego ze wszsycy zle odbiora co mowie.

wyslijcie mi mailem aspiryne



szpa.

mi
Czasami coś napisze
Czasami coś napisze
Posty: 153
Rejestracja: 07 gru (ndz) 2003, 01:00:00

Post autor: mi » 08 lut (ndz) 2004, 23:46:31

Lubie plakaty na wielkiej scianie zycia
czasem splywa po nich deszcz

nasza KULTURA :( :x

zyrafa
Ekspert
Ekspert
Posty: 1207
Rejestracja: 30 wrz (wt) 2003, 02:00:00

Post autor: zyrafa » 10 lut (wt) 2004, 23:38:42

uwielbiam marzyc i snic . Kocham byc szczesliwa . Pragne ciepla i milosci odwzajemnionej . Szaleje z radosci gdy moge ufac . Niebawem moze znow bede sie smiala i cieszyla z codziennej szarosci bo nie ma jak moc dawac komus cos z siebie ....
LUBIE byc pozytywnie nastawiona na ludzi

zyrafa
Ekspert
Ekspert
Posty: 1207
Rejestracja: 30 wrz (wt) 2003, 02:00:00

Post autor: zyrafa » 11 mar (czw) 2004, 22:47:13

NIE LUBIE KŁAMSTWA I OLEWANIA !!!!

WKURZA MNIE JAK KTOS MNIE IGNORUJE

NIENAWIDZE GLUPICH, PANIENOWATYCH Z GLOWA POD SUFITEM ( WYWYRZSZAJACYCH SIE ) LASEK , KTORE NIC POZA KONCEM SWOJEGO NOSA NIE WIDZA .

silnatfardakredka
Nowy(a)
Posty: 12
Rejestracja: 08 wrz (śr) 2004, 02:00:00

kochać czy nie kochać oto jest pytanie..a coooo

Post autor: silnatfardakredka » 08 paź (pt) 2004, 19:55:24

..ale jazda no tak bitfa na wolniachu sie zapowiadała ...ale ktosik ją przerwał..ale dobra powiem jedno miłość to choroba każdy na nią choć raz już zachorował..niekażdy z niej wyszedł..bo niektórzy się zakazili ślubnym kobiercem..a są tacy co biorą szczepione antymiłosną..i są tacy co bez przerwy na nią chorują i zdrowieją ..poprostu kosmos....

ODPOWIEDZ